Kasutajanimi
Salasõna
Jäta mind meelde
Avaleht
|
Kontakt
|
KĆ¼sitlus
|
Foorum
foorumid
| abi
Postita uus teema: "Tarkvarafoorum"
nimi
:
pealkiri
:
boardcode
:
Värv:
Standard
Punane
Lilla
Sinine
Roheline
Kollane
Orange
Tumesinine
Pruun
Kuldne
Hõbedane
Suurus:
Väga väike
Väike
Normaalne
Suur
Väga suur
Sulge kõik tagid
Sõnum
:
emotikonid
:
emotikonid
on
lubatud
HTML
ei ole lubatud
[b]pahane kirjutas:[/b] [quote]Kuule Punktiir. Mina nƤrisin end tƤiesti iseseisvalt hansaraamast lƤbi, aastaid tagais, ja juurutanud selle alustavasse firmasse, mis kasvas nii suureks, et hansa programm jƤi meile vƤikeseks. Et vƵiksin ise vabalt ka hansa konsultandiks minna, aga kuna Ć¼he firma puhul veel seda programmi kasutan, siis ikkagi ON mƵned probleemid, mida koos klienditeenindusega saaks kiiremini lahendada, kui ise juhiseid lapates. Et selleks kilenditeenindus ongi ja klienditeenidnduse pƵhireegel on see, et ka lihtsate kĆ¼simuste peale vastatakse viisakalt. Sest kui ma nt alustan programmi kasutamist, siis esialgu ongi lihtsad kĆ¼simused. Minu kĆ¼simused olid mƵnikord sellised, et ka klienditeenindaja pidi konsulteerima teistega... VƤita, et hansaraama on imelithne...no sa vƵibolla kasutad ainult kƵige lihtsamat paketti.... Kui sul oleks ikka vaja analĆ¼Ć¼sida mitut eri ladu, mĆ¼Ć¼gikatteid, kasumiprotsenti, teha eelarveid, jne, kĆ¼ll sa leiaks ka probleeme, mille puhul nƵu kĆ¼sida... Ja Ć¼leĆ¼ldse, sinu vastused siin on AINULt enese frustratsiooni vƤljaelamine, mitte asjalik nƵu vƵi abi. Mine parem mƵne prĆ¼hhilise nƵustaja vastuvƵtule, kasuks nii sulle endale, kui ka sinu lƤhedastele, rƤƤkimata sellest foorumist. ĆleĆ¼ldiselt veel: klieniteenidustase hansaraamas ON alla kƤinud. * kogemused aastast 1999[/quote]
Sisesta kontrollkood
* - sinu e-maili lehekljele ei kuvata