HV
Finance.ee
Avaleht | Kontakt | Küsitlus | Foorum
KOOLITUS
Teema UUS! Müügijuhi, turundusjuhi ja ostujuhi finantsprogramm (koolitusosak kehtib)
Valdkond Kulu- ja juhtimisarvestus
Lektorid Sander Karu, mitmete finants- ja juhtimisraamatute autor, koolitaja ja koostööpartner vajalike teooriate juurutamisel praktikasse
Sisu

Täpsem info http://www.hot.ee/sanderkaru/

Nüüdisaegse majandusarvestuse ja finantsjuhtimise olemus ning arengusuunad
Millele keskenduda müügi-, turundus- ja ostujuhina finantsjuhtimises?
Ettevalmistused finantstegevuse juhtimiseks
Põhilised finantsmõisted ja -aruanded ning nende seosed müügi-, turundus- ja ostutegevusega
Kuidas mõjuvad müügi-, turundus- ja ostujuhi otsused bilanssi, kasumit ja rahavoogusid?
Kuidas tekib olukord, et kasum on ja raha ei ole?
Rahakäibe tsükkel - kuidas „raha käib äritegevuses ringi"
Raha nüüdisväärtus
Müügi-, turundus- ja ostueelarvete koostamine
Eelarvestamise olemus ja olulisemad mõisted
Eelarvete koostamise eesmärgid
Eelarvestamise protsess: strateegiline ja pikaajaline eelarvestamine, koondeelarve
Eelarvete koostamise meetodid.
„Ülevalt alla" või „alt üles"?
baasist või nullbaasist?
perioodiline või pidev?
Koondeelarve koostamise protsess
Müügi-, turundus- ja ostueelarved eelarvesüsteemis
Tulude ja kulude arvestus eelarvete koostamiseks
Kuluobjektide valik ja arvestus
Kulukohtade määratlemine ja arvestus
Kulude liigitamine
Täiskuluarvestus ja osakuluarvestus
Omahinna kujunemine.
Üldkulude jaotamise meetodid ja kulukäiturite valik.
Traditsiooniline ja tegevuspõhine kuluarvestus.
Osakuluarvestus.
Jääktulupõhise kasumi kujunemine
Kulud - maht - kasum analüüs. Tasakaalupunkt. Tasakaalupunkti diagramm.
Osakuluarvestuse kasutamine praktiliste juhtimisotsuste vastuvõtmisel
Müügieelarvete koostamine
Millele keskenduda müügieelarvete koostamisel?
Müügiriskide hindamine
Laekumiste ja väljamaksete prognoosimine ja eelarvestamine
Klientide krediidikõlblikkuse hindamine
Krediidilimiit
Maksetingimused
Hinnakujundus
Mis on hind?
Kliendiväärtus ja kulud
Hinnakujunduse meetodid
Täiskuluarvestusel põhinev hinnakujundus
Jääktuluarvestusel põhinev hinnakujundus
Hinnakujundus, kui uue toote müük mõjutab vana toote müüki
Sihtkuluarvestus
Allahindluse ja müügimahu seosed
Dumping ja keelatud hinnakujundus
Praktiline ülesanne: Müügieelarvete koostamine segmentide lõikes
Turunduseelarvete koostamine
Põhitegevuse (kulu-) eelarvete koostamine
Materjalikulude ja materjalide eest väljamaksete eelarvestamine
Tööjõukulude ja tööjõukulude eest väljamaksete eelarvestamine
Ostueelarvete koostamine
Üldkulude ja üldkulude eest väljamaksete eelarvestamine
Investeeringute mõju omahinnale (kuludele)
Praktiline ülesanne: Olulisemate finantseelarvete koostamine organisatsioonis (eelarvestatud kasumiaruanne, rahakäibe eelarve, eelarvestatud bilanss)
Tegevuspõhine eelarvestamine (activity-based budgeting, ABB)
Paindlikud eelarved controllinguks
Miks eelarvetest ei ole kasu?
Tulude, kulude ja rahakäibe juhtimine, controlling ja analüüs
Nüüdisaegse controllingu ja finantsanalüüsi olemus
Kuidas viia läbi tulemuslikkusele suunatud finantsanalüüsi?
Millele keskenduda müügi-, turundus- ja ostujuhina tulude, kulude, rahavoogude ja käibekapitali juhtimisel?
Elutsükli kulude arvestus ja analüüs
Kliendiväärtusel põhinev kuluarvestus ja analüüs
Käibekapitali analüüside läbiviimine
Raha konversiooni periood
Likviidsuse ja maksevõime analüüside läbiviimine
Ostjate tasumata summade (debitoorse võlgnevuse) juhtimine ja analüüs
Praktiline ülesanne: Ostjate laekumata summade mõju kuludele
Hankijatele tasumata arvete (kreditoorse võlgnevuse) juhtimine ja analüüs
Sihtgrupp müügijuhid, turundusjuhid, ostujuhid ning teised müügi-, turundus- ja ostuvaldkonna töötajad
Eesmärk Eesmärk: lihtsalt ja loogiliselt finantsidest müügi-, turundus- ja ostujuhile! Keskendudes olulisele on osalejad koolitusprojekti tulemusena: saanud süsteemse ülevaate müügi-, turundus- ja ostujuhile finantsjuhtimiseks vajalikest nüüdisaegsetest majandusarvestuse ja finantsjuhtimise teoreetilistest alustest, meetoditest, põhimõtetest ja tehnikatest teadvustanud ja praktiseerinud olulisemaid tegevusi ja arvestusi seoses müügi-, turundus- ja ostutegevuse finantsjuhtimisega, millele keskenduda oma töös leidnud täiendavaid võimalusi oma töö tulemuslikkuse parendamiseks ning tulude, kulude ja rahavoogude efektiivsemaks eelarvestamiseks, juhtimiseks ja analüüsiks koostanud "heade mõtete memo" saadud teadmiste ja mõtete kasutamiseks
Hind 499 lisandub käibemaks 20%, (koolitusosakuga ja koolituskaardiga tasuta!)
Toimumisajad 6 Juuni 2011 - 7 Juuni 2011 (09:00 - 16:00)
16 September 2008 - 17 September 2008 (09:00 - 16:00)
19 Oktoober 2009 - 20 Oktoober 2009 (09:00 - 16:00)
7 Aprill 2011 - 8 Aprill 2011 (09:00 - 16:00)
26 Oktoober 2009 - 27 Oktoober 2009 (09:00 - 16:00)
26 Oktoober 2009 - 27 Oktoober 2009 (09:00 - 16:00)
14 Oktoober 2010 - 15 Oktoober 2010 (09:00 - 16:00)
11 November 2010 - 12 November 2010 (09:00 - 16:00)
22 Mai 2012 - 23 Mai 2012 (09:00 - 16:00)
26 Oktoober 2009 - 27 Oktoober 2009 (09:00 - 16:00)
29 Mai 2012 - 30 Mai 2012 (09:00 - 16:00)
2 Oktoober 2012 - 3 Oktoober 2012 (09:00 - 16:00)
Linn Tallinn
Toimumiskoht Hotell Susi konverentsiruumis (Peterburi tee 46, Tallinn)
Korraldaja
Korraldaja Sander Karu koolitus- ja koostööprogrammid
Telefon 5043202, 5533911
E-mail rafiko@rafiko.ee
WWW http://www.hot.ee/sanderkaru/
Registrations available: Unlimited
Registreerumised
Lõpp: 2011-06-05
Registreerumine on lõppenud.


Events Sessions 0.6.0 Beta
© Copyright 2004 by Tony Blair and SM2