Teema |
UUS! Müügijuhi, turundusjuhi ja ostujuhi finantsprogramm (koolitusosak kehtib)
|
Valdkond |
Kulu- ja juhtimisarvestus |
Lektorid |
Sander Karu, mitmete finants- ja juhtimisraamatute autor,
koolitaja ja koostööpartner vajalike teooriate juurutamisel praktikasse |
Sisu
|
Täpsem info http://www.hot.ee/sanderkaru/ Nüüdisaegse majandusarvestuse ja finantsjuhtimise olemus ning arengusuunad Millele keskenduda müügi-, turundus- ja ostujuhina finantsjuhtimises? Ettevalmistused finantstegevuse juhtimiseks Põhilised finantsmõisted ja -aruanded ning nende seosed müügi-, turundus- ja ostutegevusega Kuidas mõjuvad müügi-, turundus- ja ostujuhi otsused bilanssi, kasumit ja rahavoogusid? Kuidas tekib olukord, et kasum on ja raha ei ole? Rahakäibe tsükkel - kuidas „raha käib äritegevuses ringi" Raha nüüdisväärtus Müügi-, turundus- ja ostueelarvete koostamine Eelarvestamise olemus ja olulisemad mõisted Eelarvete koostamise eesmärgid Eelarvestamise protsess: strateegiline ja pikaajaline eelarvestamine, koondeelarve Eelarvete koostamise meetodid. „Ülevalt alla" või „alt üles"? baasist või nullbaasist? perioodiline või pidev? Koondeelarve koostamise protsess Müügi-, turundus- ja ostueelarved eelarvesüsteemis Tulude ja kulude arvestus eelarvete koostamiseks Kuluobjektide valik ja arvestus Kulukohtade määratlemine ja arvestus Kulude liigitamine Täiskuluarvestus ja osakuluarvestus Omahinna kujunemine. Üldkulude jaotamise meetodid ja kulukäiturite valik. Traditsiooniline ja tegevuspõhine kuluarvestus. Osakuluarvestus. Jääktulupõhise kasumi kujunemine Kulud - maht - kasum analüüs. Tasakaalupunkt. Tasakaalupunkti diagramm. Osakuluarvestuse kasutamine praktiliste juhtimisotsuste vastuvõtmisel Müügieelarvete koostamine Millele keskenduda müügieelarvete koostamisel? Müügiriskide hindamine Laekumiste ja väljamaksete prognoosimine ja eelarvestamine Klientide krediidikõlblikkuse hindamine Krediidilimiit Maksetingimused Hinnakujundus Mis on hind? Kliendiväärtus ja kulud Hinnakujunduse meetodid Täiskuluarvestusel põhinev hinnakujundus Jääktuluarvestusel põhinev hinnakujundus Hinnakujundus, kui uue toote müük mõjutab vana toote müüki Sihtkuluarvestus Allahindluse ja müügimahu seosed Dumping ja keelatud hinnakujundus Praktiline ülesanne: Müügieelarvete koostamine segmentide lõikes Turunduseelarvete koostamine Põhitegevuse (kulu-) eelarvete koostamine Materjalikulude ja materjalide eest väljamaksete eelarvestamine Tööjõukulude ja tööjõukulude eest väljamaksete eelarvestamine Ostueelarvete koostamine Üldkulude ja üldkulude eest väljamaksete eelarvestamine Investeeringute mõju omahinnale (kuludele) Praktiline ülesanne: Olulisemate finantseelarvete koostamine organisatsioonis (eelarvestatud kasumiaruanne, rahakäibe eelarve, eelarvestatud bilanss) Tegevuspõhine eelarvestamine (activity-based budgeting, ABB) Paindlikud eelarved controllinguks Miks eelarvetest ei ole kasu? Tulude, kulude ja rahakäibe juhtimine, controlling ja analüüs Nüüdisaegse controllingu ja finantsanalüüsi olemus Kuidas viia läbi tulemuslikkusele suunatud finantsanalüüsi? Millele keskenduda müügi-, turundus- ja ostujuhina tulude, kulude, rahavoogude ja käibekapitali juhtimisel? Elutsükli kulude arvestus ja analüüs Kliendiväärtusel põhinev kuluarvestus ja analüüs Käibekapitali analüüside läbiviimine Raha konversiooni periood Likviidsuse ja maksevõime analüüside läbiviimine Ostjate tasumata summade (debitoorse võlgnevuse) juhtimine ja analüüs Praktiline ülesanne: Ostjate laekumata summade mõju kuludele Hankijatele tasumata arvete (kreditoorse võlgnevuse) juhtimine ja analüüs
|
Sihtgrupp |
müügijuhid, turundusjuhid, ostujuhid ning teised müügi-, turundus- ja ostuvaldkonna töötajad |
Eesmärk |
Eesmärk: lihtsalt ja loogiliselt finantsidest müügi-, turundus- ja ostujuhile!
Keskendudes olulisele on osalejad koolitusprojekti tulemusena:
saanud süsteemse ülevaate müügi-, turundus- ja ostujuhile finantsjuhtimiseks vajalikest nüüdisaegsetest majandusarvestuse ja finantsjuhtimise teoreetilistest alustest, meetoditest, põhimõtetest ja tehnikatest
teadvustanud ja praktiseerinud olulisemaid tegevusi ja arvestusi seoses müügi-, turundus- ja ostutegevuse finantsjuhtimisega, millele keskenduda oma töös
leidnud täiendavaid võimalusi oma töö tulemuslikkuse parendamiseks ning tulude, kulude ja rahavoogude efektiivsemaks eelarvestamiseks, juhtimiseks ja analüüsiks
koostanud "heade mõtete memo" saadud teadmiste ja mõtete kasutamiseks |
Hind |
7900 lisandub käibemaks 20%, (koolitusosakuga ja koolituskaardiga tasuta!) |
Toimumisajad |
11 November 2010 - 12 November 2010 (09:00 - 16:00) 16 September 2008 - 17 September 2008 (09:00 - 16:00) 19 Oktoober 2009 - 20 Oktoober 2009 (09:00 - 16:00) 7 Aprill 2011 - 8 Aprill 2011 (09:00 - 16:00) 26 Oktoober 2009 - 27 Oktoober 2009 (09:00 - 16:00) 26 Oktoober 2009 - 27 Oktoober 2009 (09:00 - 16:00) 14 Oktoober 2010 - 15 Oktoober 2010 (09:00 - 16:00) 6 Juuni 2011 - 7 Juuni 2011 (09:00 - 16:00) 22 Mai 2012 - 23 Mai 2012 (09:00 - 16:00) 26 Oktoober 2009 - 27 Oktoober 2009 (09:00 - 16:00) 29 Mai 2012 - 30 Mai 2012 (09:00 - 16:00) 2 Oktoober 2012 - 3 Oktoober 2012 (09:00 - 16:00) |
Linn |
Tallinn |
Toimumiskoht |
Hotell Susi konverentsiruumis (Peterburi tee 46, Tallinn) |
Korraldaja |
Sander Karu koolitus- ja koostööprogrammid |
Telefon |
5043202, 5533911 |
E-mail |
rafiko@rafiko.ee |
WWW |
http://www.hot.ee/sanderkaru/ |
Registrations available: Unlimited
|
Registreerumised Lõpp: 2010-11-10 |